דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


SGI מכריזה על פלטפורמת Windows הגדולה ביותר בעולם עם ארכיטקטורת Intel Xeon 

מאת    [ 23/03/2011 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 2481 פעמים ]

SGI – מובילה במחשוב לשוק ההנדסי טכני, הודיעה על תמיכה במערכת מרובת מעבדים ועל זמינות מיידית של  SGI Altix UV עם Windows Server 2008 R2.

 

מאיר פרידמן, מנהל SGI ישראל תורכיה ויוון, אומר כי היכולת הזאת מהווה פריצת דרך למשתמשי מיקרוסופט, ומהווה את סמכות האישור החשובה והחזקה ביותר עד היום ל- Windows Server. מעתה יוכלו משתמשי Windows להריץ יישומים תובעניים על מערכת מרובת מעבדים, עם זיכרון גדול ומשותף כפי שיודעת SGI לעשות מזה שנים רבות, עם מחשב זיכרון משותף ( (Single System Image.

 

"Altix UV יכולה עתה להביא את טכנולוגיית Windows Server לרמות שיא", אמר מארק בארנצ'יה, מנכ"ל SGI. "עם SGI ומעבדים מבוססי Intel Xeon יכולים לקוחות לפרוס בביטחון את התוכנות הקריטיות שלהם על פלטפורמות חומרה בעלות יכולות גידול הרבות ביותר הנתמכות ע"י מיקרוסופט. אנו ממשיכים בעבודת הפיתוח המשותפת שלנו עם מיקרוסופט, ומצפים להגדיל את Windows Server אף יותר בזמן הקרוב ביותר".

 

עם זמינות Windows Server 2008 R2 על Altix UV, שהנו מחשב זיכרון משותף המהיר והסקלאבילי ביותר בעולם, יכול עתה כל הקטלוג של יישומי "חלונות", כולל Microsoft SQL Server 2008 R2 עבור מחסני נתונים וכלי כריית נתונים בנויים עם Business Intelligence development Studio, לנצל את יתרון הסקלאביליות של Altix UV. פתרון זה מאפשר למשתמשים להרחיב יכולות אנליטיות וסימולציה עם הפנייה למרחב הזיכרון הגדול. כתוצאה ניתן לנתח כמויות גדולות יותר של נתונים, ולקבל יותר החלטות עסקיות בזמן אמת.

 

גם יישומים טכניים, כולל MathWorks MATLAB ו- Wolfram Mathematica 8, נהנים מיכולת המחשוב הגדולה של Altix UV ב- Instance יחיד וקל לתחזוקה של Windows Server.

 

"Windows Server 2008 R2 Datacenter Edition על Altix UV, מספק לארגונים המריצים יישומים תובעניים בהיקף גדול, יכולות משופרות המתורגמות ליתרונות עסקיים משמעותיים", אמר מייק נייל, מנכ"ל Windows Server במיקרוסופט. "עם השילוב של Altix UV המהיר והסקלאבילי של SGI ו- Windows server 2008 R2, פורצת הסקלאביליות את גבולות ביצועי היישום עבור משתמשינו, ומעלה אותם לגבהים חדשים".

 

להרצה המוסמכת של Windows server 2008 R2, Altix UV 100 הסטנדרטיים, עם 128 ליבות של מעבד Intel Xeon 7500  ו- 1 טרה-בייט של זיכרון, יש כפליים עוצמת מחשוב מאשר ל- HP ProLiant DL980 G7 Server  ה- Altrix UV תומך עתה ביישומים תובעניים כמו SQL Server Data Warehousing ו- Excel Services ב- Microsof SharePoint 2010.

 

"אנו מאפשרים לדור חדש ולרמה חדשה לגמרי של לקוחות לפתור אתגרים מורכבים ביתר מהירות ויעילות מאשר אי-פעם בעבר", אמר ראג'יב האזרה, מנכ"ל מיחשוב עתיר ביצועים באינטל. "ע"י שילוב העוצמה של מעבד Intel Xeon 7500 עם מערכת Altrix UV עתירת הביצועים של SGI ותוכניות Windows סטנדרטיות, אנו יכולים ביחד לענות לדרישה הגוברת למחשוב טכני מהיר וסקלאבילי".

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב